کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750195456 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/05 | اعضاء: 317908 | نظرات: 37952
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آسانک سیستم ارسال پیام کوتاه اینترنتی تلفن ثابت راه‌اندازی شد

قائم مقام مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران از راه اندازی سرویس "پیام کوتاه اینترنتی تلفن ثابت" با نام تجاری "آسانک" خبر داد و گفت: مشترکان با این سرویس می توانند با تلفن ثابت خود و از طریق اینترنت به دیگر مشترکان SMS ارسال کنند.

به گزارش سافت گذر به نقل از آی تی ایران؛ ابراهیم یافتیان با اشاره به راه اندازی این سرویس جدید از سوی شرکت مخابرات استان تهران اظهار داشت: با استفاده از SMS اینترنتی تلفن ثابت مشترکان این امکان را خواهند داشت تا با شماره تلفن ثابت خود و از طریق اینترنت، به مشترکان تلفن همراه و یا تلفن ثابت پیام کوتاه ارسال کنند.
وی ادامه داد: شماره فرستنده پیامک در این سرویس، همان شماره تلفن ثابت مشترک بوده و حتی مشترکان می توانند پاسخ پیام خود را از خطوط مورد نظر دریافت کنند.
یافتیان با اشاره به نام تجاری "آسانک" برای این سرویس، راه اندازی این سرویس را با همکاری شرکت پیام افزار پیک آسا و مجوز مخابرات استان تهران عنوان کرد و گفت: با کمک سرویس "پیامک اینترنتی تلفن ثابت" مشترک می تواند به جای ارسال و دریافت پیام کوتاه با پیش شماره های مجازی 1000، 2000 و 3000، با شماره تلفن ثابت خود پیامک ارسال و دریافت کند.
قائم مقام مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران افزود: این سرویس هم اکنون فعالسازی شده و در حال واگذاری به متقاضیان است به نحوی که متقاضیان می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.asanak.ir و ثبت درخواست خود سرویس پیامک اینترنتی تلفن ثابت را فعال کنند.
به گفته وی فعالسازی این سرویس در دو مدل مشترکان عادی و اعتباری قابل انجام است که در نوع سرویس برای مشترکان عادی، محدودیت ارسال سقف 100 واحد پیامک در یک روز، عدم پرداخت هزینه بابت فعالسازی شماره و پرداخت هزینه ارسال پیامک روی قبوض تلفن متقاضی در انتهای هر دوره به عنوان ویژگی این سرویس مدنظر قرار گرفته است.
یافتیان خاطرنشان کرد: برای مشترکان اعتباری، ارسال پیامک از طریق این سرویس بدون محدودیت روزانه بوده و مشترک می تواند تا سقف اعتبار خریداری شده را مصرف کند.
به گزارش سافت گذر؛پیش از این شرکت مخابرات سرویس ارسال SMS روی تلفن ثابت را به صورت آزمایشی امتحان کرد که این سرویس به دلیل نیاز به گوشی های تلفن ثابت خاص پیامک با استقبال خوبی از سوی مشترکان تلفن ثابت روبرو نشد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8892 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itiran.com تاریخ خبر: 1391/02/13 تعداد مشاهده: 2443
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1391/02/13 19:44
سلام

شرمنده اقای یوسف خان ولی این سرویس خیلی بدرد بخورتر از اونی هست که تصور می کنید.در اینده خواهی دید که به چه دردایی میخوره عزیزکم ، گلکمممممممممم
من و خیلی های دیگه واسه اجرای پروژه هامون منتظر این سرویس بودیم...

ولی خب نظر شما هم محترمه...lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
یوسف یادگاری 1391/02/13 14:25
بدبختها خودشون رو مسخره کردند.به جای ارائه خدمات به در بخور مثل اینترنت پرسرعت، موبایل نسل چهار دارن با این خدمات ملت رو سرکیسه میکنند.به نظر من به هیچ دردی نمیخورهlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet